掃呢頁CODE去手機

2014年3月26日 星期三

[FACE 357] 食得鹹魚 俾陳家樂飛爆大鑊 正印數臭林欣彤係第三者 陳家樂,林欣彤,MF,




真面目

食得鹹魚 俾陳家樂飛爆大鑊 正印數臭林欣彤係第三者

27歲英皇男藝人陳家樂, 12年拍電影《 DIVA華麗之後》跟同門師妹林欣彤撻著,女方更被指飛甩同居男友羅孝勇,轉投師兄懷抱。

事隔 2年,近日突然有一個名為「 Emily-EY」的女仔,疑似係陳家樂拍拖多年的女朋友,在微博公開數臭男方,話自己受到背叛同傷害,又怒插對方畀唔到安全感,暗示有人一腳踏兩船,背住正印四圍溝女。

被指係花心賤男,陳家樂上週日( 23日)承認「 Emily-EY」係舊女友,「係我主動提出分開嚇先,今年想專注事業!」後生仔積極工作係啱,但搞到俾前度唱通街就唔係幾好囉!

03年參加英皇新秀入行的陳家樂,出道 11年依然半紅不黑,間中接拍微電影,最近亦有為香港電視拍劇,但最令人印象深刻的,應該只有兩年前同林欣彤演情侶的《 DIVA華麗之後》。

林欣彤唔知陳家樂有女友,仲不時將兩人私照放上網。網上圖片

陳家樂同林欣彤拍《 DIVA》時有激咀戲,有傳男方力追女神兩年終於得手,但一直向 Mag隱瞞有個同居女友。

收埋 11年女友

有傳當時陳家樂力追林欣彤,更加報稱自己是單身,雖然兩人否認撻著,不過最近有一個名為「 Emily-EY」的女仔在微博狂鬧陳家樂,指「你就是最有能力傷害我的人」、「我們的第一個十年,依然很難支撐,你這個沒給我安全感的人!」

據知陳家樂一出道就同 Emily拍拖,現已同居,近幾年男方不時提出分手,但女方反應激動,更嗌過自殺,所以關係一直拖拉。 Emily除在微博鬥爆外,早前更有自稱為 Emily好友的讀者向本刊爆料,力數陳家樂係賤男,除稱:「陳生(陳家樂)一直同佢講以事業為重,叫佢唔好咁揚」,又話「上年開始林欣彤呢個第 3者介入」,甚至說:「陳生一直同我朋友解釋話,利用林欣彤緋聞幫自己提高知名度。」無端拖埋林欣彤落水!

女友網上發功

Emily微博內有不少同陳家樂的親密合照,但全部得半邊樣,或者用公仔遮面,而且所有微博已在週一問完陳家樂回應後( 24日)被移除。

賤兔遮面

網上圖片

怒罵失望

Emily直指對陳家樂好失望,雖然冇開名,但一睇張相就認得出

有疑似 Emily分身的匿名人踢爆,陳家樂一直背住身邊人隱瞞有女友 Emily,又話男方成日玩失蹤,更直指林欣彤係第三者。

踢爆大話

網上圖片

陳家樂故弄玄虛,喺 Instagram上載食物相話自己一個人食飯,但轉頭即被 Emily踢爆係兩個人撐枱腳。

「我都喊咗好耐!」

陳家樂早前為宣揚防止愛滋病拍了一齣微電影,有男男床上戲。

陳家樂上週日( 23日)出席活動時,被問到一腳踏兩船,即刻否認分手同林欣彤有關,「佢( Emily)係我女朋友,拍咗好多年拖,前排我提出不如暫時分開嚇,因為接咗林超賢套新戲,好多嘢要準備,例如學戲同操肌,想今年專心工作先,佢都贊成分開 1年!(和平分開點解會唱衰你?)可能一齊咗咁耐,突然要分開都唔開心我都好傷心,喊咗好耐!」

而無端被插的「第三者」林欣彤,在電話中強調:「我同家樂只係好朋友,我冇諗過亦唔會介入人哋嘅感情,唔會做第三者!真係唔關我事,希望大家開開心心」感情嘅嘢都係清清楚楚好,阿 Mag唔好再俾人呃喇!

本來林欣彤同羅孝勇拍拖好哋哋,但陳家樂介入,搞到 Mag一度為感情煩惱而暴瘦兼抑鬱,最瘦時更跌至 80磅新低!

為情消瘦

飛羅孝勇

懵做小三

娛樂圈有唔少賤男鍾意背住正印搞搞震,唔理自己有老婆照呃女,多年來一直有女星中招,真係天真過天真嬌!

楊愛瑾變狐狸

同永安集團太子爺郭永淳拍拖的楊愛瑾,最初一齊時唔知對方有個重病老婆,更被正印鬧爆佢係狐狸精。現時郭永淳已正式離婚,同 Miki亦感情穩定。

滕麗名走得快

08年同郭政鴻拍《桌球天王》啜出火,三年後先發現男方一早娶了內地女子做老婆,更育有一女;好在阿滕去年 12月搵到真愛,同金融才俊朱建崑結婚。

陳加玲翻舊賬

過氣影星陳加玲上週突然發聲明,指當年被一名有婦之夫欺騙感情,事後先發現對方已婚,唯有向對方的老婆道歉。有傳是指失婚再娶梁芷珊的羅傑承。



鍾意就快D Share啦!