掃呢頁CODE去手機

2015年4月29日 星期三

老港正傳 喬寶寶講故:我喺廟街大! [FACE - 414 - 專訪] 喬寶寶,MF,



真人騷

老港正傳 喬寶寶講故:我喺廟街大!

「你老 X,呢度係印度吖!」

點解人爆粗,佢爆粗,喬寶寶同阿叔爆起粗上嚟特別好笑、特別啱聽?

因為呢個印度人夠地道囉!就係咁簡單。

其實爆句粗又有幾難?喬寶寶識嘅粗口同俚語分分鐘多過你同我。

膚色係黑啲,毛係生得多啲,不過膚色和攣毛底下收埋係個土生土長嘅老香港......唔係一代,而係三代。

呢一日,喬寶寶在出生和長大的廟街講故,就由阿爺講起:

佢阿爺同我哋好多人嘅阿爺一樣,曾經好有米,國民黨戰敗,由上海走難走到落嚟香港;

佢阿爸又同我哋好多人嘅阿爸一樣,一個人打三份工,捱大一家八口,阿媽都攞過啲膠花返嚟全家一齊黐一齊賺嗰一個幾毫。

佢同我哋好多人都一樣,小時候睇成龍洪金寶、喺廟街睇相買衫褲鞋襪,中學迷關之琳溝個生得似關之琳嘅女同學溝足兩年,為咗佢地鐵扮偶遇、為咗佢走去麥記打工,上演過「地下鐵碰着她」的戲碼,仲即場唱返首「我墮入情網,你卻在網外看,始終不釋放......」

佢唯一同我哋唔同,係冇得申請回鄉證、老婆攞唔到特區護照、先天呼吸系統有病嘅細仔享受唔到免費醫療,最終,逼於無奈要舉家離開香港移民蘇格蘭。

「點解要我哋做二等公民?點解交咗廿幾年稅、冇犯過事,想享有應份嘅福利都唔俾?點解土生土長但要睇你有冇中國血統?係唔係我哋印度人對香港有貢獻呢......又話種族共融?

係囉,點解呢?

想入籍都係為個仔

其實成件事都係為咗個小朋友。我細仔 03年喺蘇格蘭出世,先天脊椎有問題,睇咗十年醫生,左搖右擺主流學校又唔肯收佢,我搵埋搵埋六七成都係使喺佢度。老婆揸印度護照次次都要攞簽證,想申請特區護照唔係要攞着數,都係想帶個仔去蘇格蘭睇醫生啫。我喺香港出世,老婆都嚟咗廿幾年,交足稅冇案底,點解應份嘅權利,想放棄印度籍都唔俾? 2012年係我事業最巔峰,有得做《瘦薪兵團》男主角仲有得唱主題曲,但要擺低哂同老婆去坐移民監,所有嘢都真係整定。

政策專蝦窮人

點解係都唔發俾特區護照俾我老婆?我自己做紀律部隊,佢俾定唔俾,唔使同市民解釋。打官司過程長,同埋好多錢,呢啲政策根本就係蝦窮人。點解一個中國人,揸住英國美國護照可以攞回鄉證?但一個喺香港土生土長,揸住特區護照嘅人,冇得攞?佢話一定要中國血統喎……我覺得如果喺平等機會嚟講,我哋好唔抵。又話種族共融嘅?我知同政府好難鬥,但我會用平和開心嘅方法繼續爭取應得福利。

‘ 05《殘酷一叮》

《蘋果日報》圖片

‘ 10《月滿軒尼詩》

‘ 11《婚前試愛》

教科書冇教嘅嘢

點解一定要我哋做二等公民呢?係唔係我哋對香港冇貢獻呢? 1841年英國嚟香港插旗,最前線嘅紀律部隊就係印度人為主;香港同九龍接軌功勞又係一位印度人;香港大學創辦人有一個印度人;中電,雖然貴啲,但係都係印度人開。印度人對香港好多貢獻,呢啲教科書唔會寫,個個都覺得印度人嚟係爭飯食、攞福利。

住咗四十年廟街

我屋企最早係阿爺,俾個英國老闆帶去上海,阿爺又帶埋阿嫲一齊去,我阿爸就係喺上海出世。後尾阿爺再嚟香港,講起又有段故,佢離開香港之前係喺廟街睇相,睇相佬同佢講佢最多七十歲命,佢計計條數,大半世人都喺上海同香港,死始終都係想返印度死,跟住就返咗印度。阿爺嚟香港時,上海街好貴,我哋住深水埗,直到我出世,一家人搬咗去廟街,一家八口劏咗五間房,仲有間房租咗俾個後生仔,一住就四十年。

做懲教學粗口

我啲廣東話咁好,都係要多謝古惑仔,一畢業就入懲教,啲粗口、謎語、對聯全部嗰陣時學識。嗰度叫佢哋乖啲要俾煙,講真,要教得識佢老竇老母一早已經教精咗佢哋啦。我入去啲古惑仔成日都笑我啲廣東話,呢啲都係對住鏡自己練返嚟㗎,朋友!我做過十個環頭,青洲、白石、萬宜、芝麻灣,轉軍裝之後就轉咗去石壁。石壁係高度設防監獄,嗰度都係重犯,林過雲、 Hello Kitty嗰啲就喺嗰度。惡人冇樣睇㗎,林過雲都係啦,斯斯文文、靚靚仔仔。

我 24K大晒!

試過有一次,閉路電視影到成班古惑仔圍住,同事話阿 sir睇住,叫班古惑仔散開。我行落去講啦,佢哋睥一睥我話:「××開緊會吖,過主」我唔知死:「你××開會?我 24K足金,我贏!」佢哋本來圍住個圈,跟住個圈變咗圍住我:「你咩事吖?你𠵱家係唔係踩我單位吖?」阿 Sir幫我解圍,班古惑仔要我道歉:「 Sorry囉……」「大聲啲吖!」我心諗,𠵱家係我睇犯,定啲犯睇我吖?

‘ 12《衝呀!瘦薪兵團》

《忽然 1周》圖片

‘ 12《喬寶寶棟篤笑之我係香港人》

我墜入情網

嗰陣時讀中四,三個本地女仔入咗我哋學校,其中一個好靚,靚到似關之琳,我望咗佢一眼已經墮入情網喇。我成日幫佢,因為我想溝佢吖嘛,有一次佢舉手,我叫佢咩事等我幫……佢話唔係喎,佢舉手係想同阿 sir舉報我成日騷擾佢喎。我日日早兩個鐘頭起身等佢出門口、離遠跟住佢搭地鐵但又唔俾佢見到,隔幾個站再扮撞到佢,好似好有緣份咁……其實我覺得緣份呢啲嘢係做出嚟嘅。

五蚊時薪執M巾

錫克教嘅男仔唔可以剪頭髮,我為個女仔剪咗頭髮,返到屋企,阿媽喊晒……我好錫阿媽,佢一滴眼淚我都接受唔到,於是我就跑咗出街,迷失方向一樣喺條街衡量……到底阿媽重要定初戀重要?後尾我都係追到個女仔嘅,但阿媽唔俾零用錢,我都要拍拖㗎,就走咗去應徵麥當勞。經理話廚房冇位、收錢冇位,唯獨廁所有位,五蚊一個鐘做唔做?梗係做啦我,五蚊仲包一個餐。不過放飯坐喺員工休息室食同事嫌我臭叫我去廁所食,肯去廁所食就有多個飽,我都制……不過我肯定,做咁耐我執嘅衞生巾一定多過食佢哋嘅包。

盲婚啞婚冇乜野

但係拍拖一年唔夠,就俾我姨媽撞到話咗俾我阿媽知。阿媽即刻搵咗三張相俾我揀,一個喺加拿大有個仔、第二個大我十歲,第三個就係自己鄉下嘅處女,我揀咗第三個,嗰年 19歲。睇完老婆張相,第一次見佢就係結婚嗰日。圍住錫克教牧師行完四個圈,就可以揭開佢頭蓋,一揭……嘩,原來印度攝影沙龍技術係咁好!傷心,頭一年可能會有,點都會掛住,我追佢都追咗兩年啦,但印度嘅文化就係咁,俾人拆散咗我都唔覺得係咩 big issue。盲婚啞嫁我唔覺得有乜嘢,講真我哋都係父母曳豬嗰陣生出嚟,我哋係屬於父母,洗咗腦㗎啦。我哋印度人好信報應,唔尊重父母,第時我哋做父母,就輪到我哋。

‘ 13《我愛 HK恭囍發財》

‘ 12再見香港

網上圖片

淨係老婆撐我遞信

05年參加完殘酷一叮,成龍套《寶貝計劃》搵我拍。佢哋話可能要拍一個月……喂,同成龍大哥拍戲喎,咪話一個月,一年我都願,嗱嗱聲同懲教攞假。但嗰年就係 WTO喺香港開會,所有紀律部隊取消休假,阿頭話:「天王都冇情講,唔好話你係『叮王』!」朋友話:「你唱得咁交叉難聽,諗清楚」但返到屋企,係我老婆打咗支強心針俾我,結果我就喺 24小時之內遞信,辭咗份已經做咗 16年嘅工。嗰陣大仔已經送咗去英國讀書,一辭職,教育津貼、房屋津貼乜都冇哂。

我開心因為我知足

開頭入去電視台,當然有啲 hard time,成日有啲人講埋哂啲刀刀「差差」嗰啲嘢,好難聽:「嘩,喺深水埗托布托到入嚟電視城吖?」唔係點?我都洗濕咗頭,又唔係唱得跳得、又唔係靚仔睇得、中文唔睇得唔寫得,跟住就識咗黑妹姐(李麗霞),佢話我唱嘴甩 key甩歌詞,教識我唱歌仲教埋我粵劇。我個人易知足,勤勤力力養起頭家就得,我啲褲喺廟街買、件 T係錫克教標誌、個袋都係親戚送,當你個易知足就好容易開心。

原來如此

喬寶寶真係好吹得,一講兩粒鐘,講到攝錄機都要換電,講到由佐敦道牌坊一路行到榕樹頭都仲有故仔:「悶唔悶吖你哋?」如假包換,榕樹頭下講故佬:「監獄好多專用名詞,小便係「擺柳」,大便係「擺堆」,番梘叫「滑石」,因為冇人想返嚟再坐多一揀,「拖水」係毛梘。一個月係「一隻」因為一個月派一次雞翼,「一碌」係一年,因為一年派一次香腸」。一啲都唔悶,好多都係我同攝影哥哥首次聽聞,有一下其實有啲亂:到底佢定我哋至係印度人?

鍾意就快D Share啦!