掃呢頁CODE去手機

2016年1月1日 星期五

冧莊好運之星 張繼聰各樣俱備等猴仔 __,繼聰,張繼聰,

張繼聰坦言與老婆謝安琪(圓圖)都準備好等待新生命的到來。next1/1pre冧莊好運之星的張繼聰未知會否將好運傳給陳凱琳呢?next1/1pre張繼聰認為2015年自己好好運。next1/1pre張繼聰對2016年充滿信心,繼續好運。next1/1pre謝安琪(資料圖片)next1/1pre藝人張繼聰(Louis)以「好運之星」身份出席馬場活動,他興奮地表示已第二年擔任這個身份,笑言自己是「超級好 ...


張繼聰坦言與老婆謝安琪(圓圖)都準備好等待新生命的到來。

next 1/1 pre

冧莊好運之星的張繼聰未知會否將好運傳給陳凱琳呢?

next 1/1 pre

張繼聰認為2015年自己好好運。

next 1/1 pre

張繼聰對2016年充滿信心,繼續好運。

next 1/1 pre

謝安琪(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人張繼聰(Louis)以「好運之星」身份出席馬場活動,他興奮地表示已第二年擔任這個身份,笑言自己是「超級好運之星」,大讚馬迷熱情,1月1日入馬場迎新歲。

問去年是否很好運?他說:「好運,係超額完成,拍咗好好嘅電視劇,好似《收規華》,電影又陸續推出,成績又好好,我旺咗人,好開心,希望今年可以保持到。(搵多好多?)未知,我係小朋友,入晒落豬仔錢罌,冇問過老婆,不過我見佢都幾跳脫,又有買新嘢。(交晒畀老婆管數?)係呀,同埋會計,負責睇交稅,但相比起收入,我好感謝前輩畀咁多機會我,所以今年都係踏實工作,我係實用派。(咁交稅要交多啲?)啱啱交咗上年嘅稅,係愈交愈多,其實我對錢銀覺得夠就夠,心靈豐富先最重要。」

陪謝安琪睇醫生

問新一年有何目標?他表示會專注電視劇及電影的工作:「我想喺電影同唔同嘅班底合作,月尾又開劇,電影都有落實啲,音樂就睇吓年尾有冇機會,拍多啲戲先。(咁老婆謝安琪係咪有咗?)等老婆完咗演唱會先,早幾日啲朋友睇完新聞都有send massage畀我,但佢係腸胃炎,嗰日同佢去睇醫生,啲姑娘都問我哋係咪有BB,我話唔係,我好鍾意小朋友,仔仔都希望有細佬妹,依家各樣俱備,係老婆唔得閒,睇吓會唔會有機會有猴仔。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!