掃呢頁CODE去手機

2016年11月25日 星期五

畀陳法蓉當眾訓斥 梁小冰嬲爆拒合照 __,梁小冰,陳法蓉,

梁小冰今次堅係㷫!藝人人梁小冰出席慧妍雅集活動,她於現場婉拒跟陳法蓉影合照,問到所為何事?她說:「佢比較直腸直肚,我烈女性格,佢話我唔着制服(外套),我件外套係擺咗車度,佢兜口兜面話我好唔識大體,講要喺側邊講,一嚟到就話我,佢唔應該咁講。」小冰又謂自己從北方回來,覺得香港熱才沒有穿外套,又稱身上件衫亦是制服:「冇人話我知原來要着成set制服,佢應該要有禮貌講,幾熟嘅朋友都要保持禮貌!所以我直頭拒絕 ...


梁小冰今次堅係㷫!

藝人人梁小冰出席慧妍雅集活動,她於現場婉拒跟陳法蓉影合照,問到所為何事?她說:「佢比較直腸直肚,我烈女性格,佢話我唔着制服(外套),我件外套係擺咗車度,佢兜口兜面話我好唔識大體,講要喺側邊講,一嚟到就話我,佢唔應該咁講。」小冰又謂自己從北方回來,覺得香港熱才沒有穿外套,又稱身上件衫亦是制服:「冇人話我知原來要着成set制服,佢應該要有禮貌講,幾熟嘅朋友都要保持禮貌!所以我直頭拒絕合照,亦唔需要合照,呢個係我烈女性格,佢好冇禮貌!(要求佢道歉?)要架,我會私下打電話畀佢溝通,任何一個會員都要以禮相待,應拉埋一邊講,唔應該大庭廣眾下訓斥人哋。」又着大家睇下她現在幾㷫,她說:「我係好易被撻着,但好易冇事,氹番兩句就冇事,自己係受軟唔受硬,錫我嘅朋友都知,唔可以咁倔,咁樣好難做到朋友。」

話陳法蓉係訓導主任

小冰又謂與陳法蓉10多年很少見面:「本身唔係好熟架咋,我覺得愈唔熟愈要客氣,愈熟同家人都要有禮貌,要以禮相待。」她指對方話自己着衫不合格:「我唔覺得佢係訓導主任,邊個畀權佢,大家都係會員,大家平等。」

懷疑前世係俠女

講到早前被指當街篤魚蛋而跟路人對罵,她笑指懷疑自己前世是俠女,有俠女性格,她解釋當時是相勸路人不要衝燈過馬路。問到會否覺得作為公眾人物發聲會較蝕底?她說:「唔會,最緊要講道理,唔應該我係公眾人物就唔出聲,係講公義公平,冇理由畀人『恰』到上心口都唔出聲。」又謂大部分時間都叫自己忍耐。

到活動尾聲,王愛倫上前搭梁小冰膊頭安撫她,小冰稱以後都不出席這些活動,然後一支箭衝上老公的座駕。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!