掃呢頁CODE去手機

2016年11月29日 星期二

小三當道!婚前驗「心」 令你放心 __,小三,

Check清楚穩陣啲!今日我Nuts哥又有花生剝喇!陳曼娜愛女上個星期二先結婚,陳曼娜話過「101分」嘅女婿,竟然被拍得於結婚兩日後「蜜」會一位妙齡內地女大學生,期間仲有唔少親密行為,真係睇到成地花生!我Nuts哥平時鍾意歎番杯紅酒同老友傾吓偈,大至國家天下事,小至兒女私情,眉飛色舞乜都傾一餐,點解咁多嘢傾?就係因為呢個世界愈來愈千奇百怪,尤其係感情嘅嘢。感情難分真與假,加上人面多險詐,更遑論要共 ...


Check清楚穩陣啲!

今日我Nuts哥又有花生剝喇!陳曼娜愛女上個星期二先結婚,陳曼娜話過「101分」嘅女婿,竟然被拍得於結婚兩日後「蜜」會一位妙齡內地女大學生,期間仲有唔少親密行為,真係睇到成地花生!

我Nuts哥平時鍾意歎番杯紅酒同老友傾吓偈,大至國家天下事,小至兒女私情,眉飛色舞乜都傾一餐,點解咁多嘢傾?就係因為呢個世界愈來愈千奇百怪,尤其係感情嘅嘢。感情難分真與假,加上人面多險詐,更遑論要共享榮華!嗱!唔好以為我Nuts哥失戀先至咁感嘆,有辦你睇,好似昔日當呂麗君係寶兼生埋對仔女嘅劉鑾雄,緣盡咪分手囉,但唱到盡話女方又蠢又貪錢,以前對人噓寒問暖,今日就大打落水狗!

再講近啲,有羽毛球壇神鵰俠侶之稱嘅林丹同謝杏芳,本來啱啱生咗個B,組織三人新世界,但係林丹喺最後防線崩潰,敗喺內地女模趙雅淇34C雙峰上(可能係「雙峰中」!) 之後呢位小三更走出嚟聲淚俱下道歉,雖然口水鼻涕出晒嚟,但係話晒係「超級丹」個小三喎,淨係呢個朵,已經震撼13億人話時話,依家科技太發達,一部手機一個APPS,只要Chat幾句,再Send張性感相,一段關係就好輕易咁展開,小三亦都因為咁成行成市。

啱啱做咗外母嘅陳曼娜,佢女婿Dicky結婚兩日啫,就被人發現佢同個「小三」金小姐當街糾纏。成件事最奇怪,係陳曼娜個女同女婿都唔係藝人,點解會有內地媒體專登飛嚟香港跟蹤?而呢位金小姐一哭二鬧爭在未上吊,點解全程咁啱喺大街大巷發生,又咁啱畀記者影到?唔通正如陳曼娜話齋,成件事都係陰謀?話時話,其實邊個係小三都冇人知!金小姐以為自己係正印,點解愛人結婚了,新娘不是我?但陳曼娜個女又以為婚都結埋仲唔係正印?究竟邊個係小三?真係只有Dicky先知!

每對新人喺結婚前向來都會被建議進行驗身,計我話,婚前驗「心」,令你放心! 雖然陳曼娜個女同金小姐邊個係小三,就算搵包青天或褔爾摩斯出嚟都搞唔掂,但如果婚前搵私家偵探做「貞」探,起清另一半個底,睇清楚個未來老公係咪成日被女圍嘅花心蘿蔔,驗清驗楚,最後攞番張正印鐳射標籤證書,冇手尾跟,先至結婚,咁就至安心!尤其依家小三成行成市,根本連你自己都唔知係咪小三時,搵人起起底,對自己都有個保障,唔使將來有乜事,就笑大人個口依家百業蕭條,搞番個驗心私家「貞」探社,只要請班人識行識走,唔理男女好醜,阿婆又得阿叔又得,真係十八歲到八十歲都可以做「貞」探跟蹤偷拍,分分鐘大大拉低失業率之餘,做得有聲有色,仲可以上埋市!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!