掃呢頁CODE去手機

2016年11月29日 星期二

黃百鳴撐Dicky:唔信舊愛乜都唔知 __,黃百鳴,

黃百鳴
黃百鳴撐Dicky:唔信舊愛乜都唔知陳曼娜女婿Dicky新婚即與前度女友密會,圈中好友大感愕然,與Dicky非常老友的黃百鳴坦言,據他認識的Dicky,除太太Joie外,並沒有親密女友:「有嘅都係好多年之前啦!肯定嘅係佢不嬲都好錫太太。(話係前度喎!)應該唔係嘛!佢哋拍拖都唔短日子啦!求婚嗰日我哋成大班人喺度。(個前度睇報紙先知Dicky結婚!)佢哋求婚成年先結婚,如果係冇理由依家先知o架?求婚後 ...


黃百鳴撐Dicky:唔信舊愛乜都唔知陳曼娜女婿Dicky新婚即與前度女友密會,圈中好友大感愕然,與Dicky非常老友的黃百鳴坦言,據他認識的Dicky,除太太Joie外,並沒有親密女友:「有嘅都係好多年之前肯定嘅係佢不嬲都好錫太太。(話係前度喎!)應該唔係嘛!佢哋拍拖都唔短日子求婚嗰日我哋成大班人喺度。(個前度睇報紙先知Dicky結婚!)佢哋求婚成年先結婚,如果係冇理由依家先知o架?求婚後 ...


黃百鳴撐Dicky:唔信舊愛乜都唔知

陳曼娜女婿Dicky新婚即與前度女友密會,圈中好友大感愕然,與Dicky非常老友的黃百鳴坦言,據他認識的Dicky,除太太Joie外,並沒有親密女友:「有嘅都係好多年之前肯定嘅係佢不嬲都好錫太太。(話係前度喎!)應該唔係嘛!佢哋拍拖都唔短日子求婚嗰日我哋成大班人喺度。(個前度睇報紙先知Dicky結婚!)佢哋求婚成年先結婚,如果係冇理由依家先知o架?求婚後呢年唔知?所以我唔係幾相信,不過都會打畀佢問吓!」

而當日亦有出席婚宴的胡楓接受訪問時稱:「唔係啩!曼娜女婿好錫太太,誤會咋?(真係前女友!)咁安慰吓前度都無可厚非,我都唔知點講好,只知呢兩年嚟,Dicky不斷寫情書畀Joie,真係好錫佢。」剛從外地工作回港的羅霖大為吃驚:「我啱啱搭飛機,唔知發生咁大件事,婚宴嗰晚我見佢兩夫妻好恩愛,相信好快會平息。(你識男友有冇叫佢同前度搞清楚關係?)呢啲事好難講,唔會知啲前度點諗,睇嚟今次個前度都係受佢哋結婚刺激,如果同前度保持聯絡,就唔使睇報紙先知佢結婚」至於與陳曼娜多年朋友的薛家燕亦感驚訝:「我會打電話慰問吓陳曼娜,佢個女好乖又叻,我由細睇住佢大,希望快啲冇事,不過我事後睇過條片,都覺得好似有啲預謀嘅感覺。」

胡楓、謝賢
  • 胡楓、謝賢
羅霖
  • 羅霖

鍾意就快D Share啦!