掃呢頁CODE去手機

2016年12月4日 星期日

【02年涉毒】需證明未再吸毒 蘇永康申請VISA 移民官要求驗身 __,IS,蘇永康,伊斯蘭國,

蘇永康(阿公)日前接受《蘋果》訪問時已表明,不介意被重提他2002年在台灣涉毒事件,更稱:「(略)我冇選擇去逃避刑責,我一樣返去觀察戒勒十日,結果我得到公平裁決,我係冇任何犯罪紀錄,可以攞良民證移民,所以我覺得做錯事要認,要承擔責任。」當年康仔憑一首《越吻越傷心》紅遍中港台,02年仲喺紅館開個唱,點知開騷前一個月,就喺台北瀨嘢。6月8日清晨,康仔去台北「TeXound」酒吧狂歡,期間台警突擊搜查, ...




其他影片:>>






蘇永康(阿公)日前接受《蘋果》訪問時已表明,不介意被重提他2002年在台灣涉毒事件,更稱:「(略)我冇選擇去逃避刑責,我一樣返去觀察戒勒十日,結果我得到公平裁決,我係冇任何犯罪紀錄,可以攞良民證移民,所以我覺得做錯事要認,要承擔責任。」當年康仔憑一首《越吻越傷心》紅遍中港台,02年仲喺紅館開個唱,點知開騷前一個月,就喺台北瀨嘢。6月8日清晨,康仔去台北「TeXound」酒吧狂歡,期間台警突擊搜查,發現康仔伏喺梳化,褲頭鬆脫,仲有包嘢跌落地,康仔想執但俾台警踩實,因涉嫌藏有搖頭丸被扣查。最終康仔被判服食二級毒品MDMA罪成,喺台灣勒戒11日後獲釋。事隔多年,這件陳年舊事因為蘇永康的「生仔論」再被提起。今晚蘇永康到灣仔君悅出席宗教晚宴活動時,再次表示不介意傷疤再被揭,更自爆勒戒後,一次去申請美國簽證:「差唔多申請到,就收到電話,嗰個小姐好禮貌同我講,移民官想我做詳細身體檢查,make sure我身體無毒品,我好配合去做,當然結果係negative,成功申請到VISA。」講到其時裝品牌高層老婆Anita有喜5個月,蘇永康就多謝大家祝福:「太太呢後時間得到好好照顧,我哋兩個單位黐埋,阿媽日日朝早都行嚟行去,唔停問阿珊想食乜,照顧得佢好好,阿媽好似後生咗20年,太太都應該好好照顧自己。」佢又話太太之前要外出公幹都有阻止:「佢就快又要飛,不過歐洲人公司啲產假好完善,遲啲有得放啦。」

02年,蘇永康涉藏毒被捕。 (資料圖片) 扣上手銬 (資料圖片) (資料圖片)
兩日後,蘇永康於台北舉行記招,鞠躬示意。 (資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!