掃呢頁CODE去手機

2016年12月19日 星期一

3年零收入俾女飛》陳展鵬轉做地盤半年 日薪$350 __,陳展鵬,展鵬,陳展,

當年做地盤時,唔知陳展鵬係咪咁大隻呢?捱足21年,陳展鵬終以《城寨英雄》拳佬一角撼贏郭晉安,成為出爐視帝。其實他讀無綫藝員訓練班入行,跟劉愷威和陳彥行是同學。他同朋友唱K時,遇到BlueJeans的蘇德華,認為他唱歌不錯,並幫他錄了demo,最後簽了寶麗金。可惜97回歸後,翻版猖獗,唱片業不景。他未出過碟已成棄將,當時只出過一隻歌,收錄在雜錦碟。發歌星夢不成,有兩、三年差不多零收入。他說:「我將自 ...


當年做地盤時,唔知陳展鵬係咪咁大隻呢?

捱足21年,陳展鵬終以《城寨英雄》拳佬一角撼贏郭晉安,成為出爐視帝。其實他讀無綫藝員訓練班入行,跟劉愷威和陳彥行是同學。他同朋友唱 K時,遇到 Blue Jeans的蘇德華,認為他唱歌不錯,並幫他錄了demo,最後簽了寶麗金。可惜97回歸後,翻版猖獗,唱片業不景。他未出過碟已成棄將,當時只出過一隻歌,收錄在雜錦碟。

發歌星夢不成,有兩、三年差不多零收入。他說:「我將自己擺到好高,唔想做低嘅嘢,跟住女朋友又走埋。」

人始終要食飯,加上他是獨生子,爸爸是消防員,媽媽做「車衣」,家境一般,不能不面對現實。

「好彩自細有好多長輩幫我,有個一齊打乒乓波嘅判頭,叫我跟佢落地盤,學做工程,一日三百五十蚊,試過連踩兩個禮拜,返朝七晚五,做咗半年,最後因為踩釘,隻腳腫晒先停。」陳展鵬說。

最迷茫的時候,陳展鵬更曾被寶麗金舊同事奚落,對方笑笑口跟他說:「馬都會失蹄墮馬嘅!」令他很不開心,也不明白對方為何要落井下石。他說:「我唔知佢點解要咁講,自己之前仲主動同佢 say hello。」


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!