掃呢頁CODE去手機

2016年12月24日 星期六

36F鄧月平胸壓蔡瀚億嗌尷爆 __,蔡瀚億,鄧月平,

嘩~依個「波餅」真係食到應一應呀!「巨胸翠如」鄧月平(Larine)與蔡瀚億(BabyJohn)在主演的賀歲電影中,上演一場惹火又搞笑的「動作戲」,二人在擂台上對壘,擁有36F傲人身材的Larine,施展獨門武功「猛虎硬爬山」,爬上木箱從上而下力壓BabyJohn,怎料二人碰撞後,BabyJohn的頭部竟卡在36F巨胸之間,場面爆笑!BabyJohn唔覺係艷福Larine以「超級尷尬」、「極度尷尬 ...


嘩~依個「波餅」真係食到應一應呀!

「巨胸翠如」鄧月平(Larine)與蔡瀚億(BabyJohn)在主演的賀歲電影中,上演一場惹火又搞笑的「動作戲」,二人在擂台上對壘,擁有36F傲人身材的Larine,施展獨門武功「猛虎硬爬山」,爬上木箱從上而下力壓BabyJohn,怎料二人碰撞後,BabyJohn的頭部竟卡在36F巨胸之間,場面爆笑!

BabyJohn唔覺係艷福

Larine以「超級尷尬」、「極度尷尬」來形容這一場戲,她說:「但出嚟嘅效果幾搞笑,觀眾應該會笑到爆肚…就豁出去,拍我覺得BabyJohn係個超級專業嘅男演員,因為導演嗌cut機時,佢係即刻推開我,仲快過我自己反應,所以同佢拍呢場戲係十分之放心。」至於被36F巨胸「誤傷」頭部的BabyJohn,就表示拍攝時不會緊張:「劇本係寫咗呢場戲,仲形容得非常仔細,有晒心理準備,但到現場時,可能Larine第一次拍電影,一嚟拍呢啲場口,所以佢有啲緊張,我哋好詳細同佢講番要點,等佢唔好咁緊張,如果唔係大家都好緊張㗎啦。艷福就見仁見智,我覺得反而係安全,因為Larine喺個木箱跳落嚟責落我度,雖然責落我塊臉,但我要接得住,如果唔係大家一齊跌,我就着重安全多啲。」

兩位演員表現專業,但拍攝期間一度NG,BabyJohn透露說:「拍嘅時候,我諗住盡量一take,點知拍完NG,仲竟然係收音ng,我哋懷疑係咪收音師想睇多次?結果都拍多次,都期待出嚟嘅聲會係點。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!