掃呢頁CODE去手機

2016年12月2日 星期五

保持神秘感!大肚楊愛瑾唔肯講BB性別 __,楊愛瑾,

楊愛瑾話佢同老公想保持神秘感,所以佢唔肯講BB性別。藝人楊愛瑾(Miki)與老公郭永淳出席無國界醫生電影節開幕禮,是Miki宣布有喜後首次公開露面,她身穿白色鬆身衫,不時用手袋遮肚。之後兩人受訪,但全程都是Miki回答問題,老公就在她身邊守護着,認真恩愛。問到懷孕幾個月?Miki避談笑言:「幾個月,過咗三個月。(預產期幾時?)下年,農曆新年後啦。」問到可有害喜現象?她謂:「之前有好唔舒服,大約兩、 ...


楊愛瑾話佢同老公想保持神秘感,所以佢唔肯講BB性別。

藝人楊愛瑾(Miki)與老公郭永淳出席無國界醫生電影節開幕禮,是Miki宣布有喜後首次公開露面,她身穿白色鬆身衫,不時用手袋遮肚。之後兩人受訪,但全程都是Miki回答問題,老公就在她身邊守護着,認真恩愛。問到懷孕幾個月?Miki避談笑言:「幾個月,過咗三個月。(預產期幾時?)下年,農曆新年後啦。」問到可有害喜現象?她謂:「之前有好唔舒服,大約兩、三個月冇出街,不過我唔係嘔,係好唔舒服,成日暈,試過有次差啲喺屋企暈低。(飲食方面呢?)都OK,食得好開心。」而問到知不知道BB性別?她謂:「我哋知道,但想留番做我哋之間嘅秘密,遲啲先講,有個Surprise。」

到場支持老公

之後Miki則扯開話題,表示今日來是支持老公,她謂:「因為佢間公司贊助無國界醫生,我哋都好想幫到人,佢又第一次上台,所以過嚟支持。(如果BB第時想做無國界醫生都支持?)如果佢有呢個心我會好支持,有啲身邊朋友去咗落後國家幫有需要嘅人,係好有意義,我自己唔係做醫生嘅材料,都會用心去支持。」

留港聖誕慶祝

講到兩人很少一同出席活動,在旁老公即很怕醜,Miki笑言真是很少。問聖誕節會否出埠慶祝?她謂:「會留喺香港過,都想陪多啲屋企人,雖然好多嘢都要戒口,我食清啲,中國人有中國人嘅做法,西方人有西方人嘅做法,冇跟足晒兩邊,但唔食得嘅嘢一定冇食。(有冇啲咩好想食但唔食得?)大閘蟹,依家呢個唔使諗。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!