掃呢頁CODE去手機

2016年12月24日 星期六

【方太都頂唔順譚玉瑛】鼎爺擸刀耍太極:我冇理呢啲嘢,冇乜所謂! __,譚玉瑛,太極,

「鼎爺」李家鼎喺《阿爺廚房》教人煮餸,真係估佢唔到,有煮功又有古法粵菜,杜汶澤都話愛上鼎爺:「睇刀功、拋鑊、選料,煮嘅過程每一句都係教材,好detail,自己廚房有自己嘅風格,更重要係平時聲大大嘅佢專注於自己有絕對本事嘅嘢反而唔牙擦,而且難得見到李家鼎柔情嘅一面。」鼎爺廚藝師承喺廣東開酒家嘅老父,父親食得嘴刁,少年鼎爺煮得唔好,老父就一嘢扑落嚟……經歷過家道中落:「以前窮,煮飯買一大嚿豬肉,可以煮 ...




其他影片:>>






「鼎爺」李家鼎喺《阿爺廚房》教人煮餸,真係估佢唔到,有煮功又有古法粵菜,杜汶澤都話愛上鼎爺:「睇刀功、拋鑊、選料,煮嘅過程每一句都係教材,好detail,自己廚房有自己嘅風格,更重要係平時聲大大嘅佢專注於自己有絕對本事嘅嘢反而唔牙擦,而且難得見到李家鼎柔情嘅一面。」鼎爺廚藝師承喺廣東開酒家嘅老父,父親食得嘴刁,少年鼎爺煮得唔好,老父就一嘢扑落嚟……經歷過家道中落:「以前窮,煮飯買一大嚿豬肉,可以煮足3餐,邊似0依家?材料周圍都買到,好易搞到浪費,所以最想大家都想學下『有衣食』。」鼎爺為節目諗咗九十幾款菜式俾公司揀,謙稱只係屋企人慣用嘅食材,唔係咩「自家秘方」。咁點解搵鼎爺主持呢?鼎爺一次受訪時話,之前曾到無綫某高層家中下廚露兩手,後來傾傾下,咦,鼎爺原來係烹飪高手,一於搵佢主持節目鼎爺話,最初仲以為對方搵佢做搞笑綜藝節目添。估唔到平時硬橋硬馬嘅鼎爺,刀功咁細緻,而且對待食材仲好用心。就連殿堂烹飪主持方太(方任利莎)今日都係微博留言大讚鼎爺:「有聲有藝不卑不亢不自誇題材資料別有風味。」(新聞連結: http://bit.ly/2i2Vemu )方太盛讚,鼎爺噚日接受傳媒訪問時就話﹕「我真係唔知,我都冇理呢啲嘢,多謝佢!多謝佢!」鼎爺透露由選食材、諗菜式到去街市買餸都係一腳踢。辛苦嗎?佢話﹕「都冇咩辛苦,做嘢啫,我做完交咗貨,就算架喇!」不過,方太都有批評鼎爺「旁邊那位姐姐」、即係譚玉瑛姐姐,如果可以少說話更好,鼎爺就好維護譚玉瑛姐姐話﹕「我唔理呢啲嘢,(好有火花?)自然嘢,冇乜所謂。(合作開心?)係0架。」問到會唔會拍第二輯?佢話﹕「唔知喎,好多人問我都真係唔知,等公司安排。」

方太批評鼎爺「旁邊那位姐姐」、即係譚玉瑛姐姐
鼎爺就話唔理批評嘅嘢

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!