掃呢頁CODE去手機

2016年12月20日 星期二

秘撻富貴台妹!余文樂:我哋係朋友 __,余文樂,

余文樂父親早前生日,傳聞王棠云亦有來港為世伯賀壽。
秘撻富貴台妹!余文樂:我哋係朋友余文樂自從三年前和歌手吳雨霏分手後一直單身,先後跟內地女星周冬雨、DJ阮小儀及模特兒朱韵韵等傳緋聞,怎料昨日突然傳出「皮帶大王」王東生女兒、台灣女星王棠云(Sarah)成為新任「樂嫂」,有指身為富二代的Sarah和余文樂過從甚密,樂仔常到台灣會佳人兼被拍得撐枱腳,又流傳Sarah依傍在樂仔肩膀上的合照,指她早前突然來港為樂仔父親慶祝生日!余文樂父親早前生日,傳聞王棠 ...


秘撻富貴台妹!余文樂:我哋係朋友

余文樂自從三年前和歌手吳雨霏分手後一直單身,先後跟內地女星周冬雨、DJ阮小儀及模特兒朱韵韵等傳緋聞,怎料昨日突然傳出「皮帶大王」王東生女兒、台灣女星王棠云(Sarah)成為新任「樂嫂」,有指身為富二代的Sarah和余文樂過從甚密,樂仔常到台灣會佳人兼被拍得撐枱腳,又流傳Sarah依傍在樂仔肩膀上的合照,指她早前突然來港為樂仔父親慶祝生日!

昨日樂仔透過經理人公司回覆,指合照是一班人聚會時拍下的:「我哋真係朋友,報料嘅人根本錯,我都想帶個女朋友畀爸爸見,但真係冇女朋友!」而Sarah的經理人也否認緋聞,並指只是朋友關係。28歲的Sarah今年6月結束和名模白歆惠舊愛毛加恩的三年情,並把原名王予柔改為王棠云,以示失戀過後重新出發!

余文樂父親、余文樂
  • 余文樂父親、余文樂

鍾意就快D Share啦!