掃呢頁CODE去手機

2016年12月11日 星期日

袁偉豪:方便箍煲?袁偉豪搬離愛巢住番同一屋苑 __,袁偉豪,

分手後仲住埋同一屋苑…嗯,有可疑!藝人袁偉豪為腕錶品牌Hamilton專門店擔任星級店長,他在短短十五分鐘便成功賣出兩隻手錶,做了逾二萬港元生意。袁偉豪又跟顧客拍合照及簽名,非常識做!期間他獲品牌送上海軍系列蛙人腕錶作致謝。自爆曾賣珍珠奶茶袁偉豪表示自己也做過服務性行業,讀書時曾在珍珠奶茶店做店員,吸引到不少姐姐輩幫襯:「我都幾鍾意做服務性行業,我唔怕醜,其實最緊要係將心畀心,畀人感覺係親切同友善 ...




其他影片:>>






分手後仲住埋同一屋苑…嗯,有可疑!

藝人袁偉豪為腕錶品牌Hamilton專門店擔任星級店長,他在短短十五分鐘便成功賣出兩隻手錶,做了逾二萬港元生意。袁偉豪又跟顧客拍合照及簽名,非常識做!期間他獲品牌送上海軍系列蛙人腕錶作致謝。

自爆曾賣珍珠奶茶

袁偉豪表示自己也做過服務性行業,讀書時曾在珍珠奶茶店做店員,吸引到不少姐姐輩幫襯:「我都幾鍾意做服務性行業,我唔怕醜,其實最緊要係將心畀心,畀人感覺係親切同友善,會想留喺間舖耐啲。」提到手錶,他認為是男士恩物,可表現到男士的個人品味,但他坦言不會過分揮霍在腕錶上:「有啲錶想買好耐,但唔捨得買,最後儲到錢買,最貴五位數,都係買嚟鼓勵自己,但太貴唔捨得買,會用儲錢買樓同鑽石。」袁偉豪稱跟品牌有緣分,因為他之前在雜誌看中品牌腕錶,並到專門店看,因此促成今次合作,而品牌送贈的腕錶正是他當日心儀之款式。

睇好陳展鵬奪視帝

至於談到工作,袁偉豪透露正拍攝《使徒行者2》,而平安夜及除夕也要出席商場活動,直言劇集《城寨英雄》為他帶來不少搵錢機會。而有份憑該劇提名視帝的他,被問到有否信心奪獎時?他坦言:「冇信心,因為競爭太大,覺得自己演戲未去到呢個階段,仲要嘗多啲,有份角逐已經好榮幸。之前有一、兩年連提名都冇,所以可以坐喺台上已經好滿足,有獎係bonus。(睇好邊個攞視帝?)我會支持《城寨》嘅展鵬,不過郭晉安都好出色,女角就捧胡定欣,田蕊妮扮貓都好有難度,有機會我都想扮狗。」

同岑杏賢關係友好

講到他早前跟女友岑杏賢分手後曾揚言想復合,問到箍煲行動進展如何?他笑言:「我屋企幾個煲都唔見晒,件事完結咗。開心工作,依家忙搬屋,我都需要有自己地方。(搬離傷心地?)都係同一個屋苑,之前一齊住,依家都想有自己空間。(聖誕節會否約岑杏賢?)隨緣,我哋仲係好朋友,大家有講有笑,復合唔多講,隨緣!依家忙搬屋,要買好多電器,如果各大家電品牌要搵代言就搵我。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!