掃呢頁CODE去手機

2016年12月4日 星期日

劇透誰是終極boss?》黃德斌落藥害郭晉安情節下星期出街! __,黃德斌,郭晉安,

劇透誰是終極boss?》黃德斌落藥害郭晉安情節下星期出街!台慶劇《致命復活》呢排收視唔錯,叫好又叫座,坊間仲對邊個策劃綁架郭晉安十年嘅終極boss議論紛紛添!唔只前妻萬綺雯、前妻丈夫黃德斌、拍檔張國強、阿哥古明華嫌疑最大,就連朱晨麗、謝雪心,甚至係佢個自閉仔都有人認為有可能!點都好,難得部劇引起咁多討論,安仔點都要俾啲甜頭大家嘅,所以佢都講吓拍劇時有咩場口係比較困難。要同朱晨麗呢種高質美女連環激咀 ...






  • 其他影片:>>






  • 劇透誰是終極boss?》黃德斌落藥害郭晉安情節下星期出街!
  • 台慶劇《致命復活》呢排收視唔錯,叫好又叫座,坊間仲對邊個策劃綁架郭晉安十年嘅終極boss議論紛紛添!唔只前妻萬綺雯、前妻丈夫黃德斌、拍檔張國強、阿哥古明華嫌疑最大,就連朱晨麗、謝雪心,甚至係佢個自閉仔都有人認為有可能!

    點都好,難得部劇引起咁多討論,安仔點都要俾啲甜頭大家嘅,所以佢都講吓拍劇時有咩場口係比較困難。要同朱晨麗呢種高質美女連環激咀,安仔就話:「大家要互相配合啦,錫嘅時候個反應都好緊要嘅,對我嚟講我覺得係正常。」

    親熱戲無難度,咁點先難呢?安仔回答嘅同時仲劇透咗少少下星期嘅情節添!「差唔多下個禮拜啦,講阿德斌餵我食興奮劑,混喺水度我唔知道,就要我喺朗豪中心對出嘅十字路口狂嗌狂叫,嗰場戲都幾考我架。」

    難喺邊?攝影機就同大部分工作人員就喺天台影落去,條街上面得幾個劇務傍住佢,咁安仔無啦啦喺條街喪嗌,除咗會嚇親人,仲可能會引嚟唔少人上前問候兼圍住佢架嘛,話晒係三屆視帝喎!咁多人圍住、阻住,你叫佢點嗌好呢?想離開都成問題

    鍾意就快D Share啦!