掃呢頁CODE去手機

2017年1月2日 星期一

【恭喜「不死立立」?】28歲湯怡忽然晒大肚相:厲害吧 __,湯怡,

洪卓立喺2006年參加英皇新秀奪亞軍入行,出道至今,未知係唔係太瘦,俾人感覺佢好孱弱,多次被網民誤傳「死訊」,要出嚟澄清自己仲「生存緊」,早前佢仲自嘲唱惡搞金曲《陰陽路》。而另一樣為人所知嘅……就係佢同女友湯怡好恩愛,不時公開晒幸福,今日湯怡忽然喺網上晒出大肚相,令唔少立立嘅歌迷感到驚訝,以為佢哋「搞出人命」,想恭喜佢哋,怎料湯怡留言:「不用害怕,這只是我兩年前去北海道的收穫,我的胃腩跟肚腩好比我 ...




其他影片:>>






洪卓立喺2006年參加英皇新秀奪亞軍入行,出道至今,未知係唔係太瘦,俾人感覺佢好孱弱,多次被網民誤傳「死訊」,要出嚟澄清自己仲「生存緊」,早前佢仲自嘲唱惡搞金曲《陰陽路》。而另一樣為人所知嘅……就係佢同女友湯怡好恩愛,不時公開晒幸福,今日湯怡忽然喺網上晒出大肚相,令唔少立立嘅歌迷感到驚訝,以為佢哋「搞出人命」,想恭喜佢哋,怎料湯怡留言:「不用害怕,這只是我兩年前去北海道的收穫,我的胃腩跟肚腩好比我姐姐懷孕四個月的時候,厲害吧,相信沒有人見過我這麼圓潤的身材。」原來呢張相呢……係湯怡兩年前影,當時佢去咗北海道旅行,話晒食得是福,搞到自己好似「有咗四個月」咁,至於咩事勾起湯怡回憶,自po「大肚」相,原來嚟緊佢同立立會再去北海道增肥之旅行,叫大家拭目以待,佢到時會肥幾多喎!!

湯怡同洪卓立一直圈中恩愛情侶(資料圖片) 湯怡今日離奇晒大肚相。(Instagram截圖)
唔少網民以為湯怡做「新手媽咪」。(Instagram截圖)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!