掃呢頁CODE去手機

2017年1月11日 星期三

【十一年冇拍拖】30歲利智講搶人夫:佢哋感情若冇問題,我根本唔會做第三者 __,利智,

91年,利智仍然未有拖拍,對上一次拍拖,係1980年,即係利智19歲到30歲都冇拍拖,所以訪問中例牌都問下感情觀同擇偶條件,利智話,「我好信緣份,可惜當時佢遇到鍾意嘅人,係結咗婚。」「我對男人要求一啲都唔高,最緊要似番個男人。」利智又話,「本身屋企麻麻地幸福,所以,我好渴望將來有一個幸福家庭。」當時記者問佢,如果你真係鍾意咗個人夫,咁點?利智話:「咁我就要睇下三個之間嘅關係係點,如果佢哋本身感情係 ...




其他影片:>>






91年,利智仍然未有拖拍,對上一次拍拖,係1980年,即係利智19歲到30歲都冇拍拖,所以訪問中例牌都問下感情觀同擇偶條件,利智話,「我好信緣份,可惜當時佢遇到鍾意嘅人,係結咗婚。」「我對男人要求一啲都唔高,最緊要似番個男人。」利智又話,「本身屋企麻麻地幸福,所以,我好渴望將來有一個幸福家庭。」當時記者問佢,如果你真係鍾意咗個人夫,咁點?利智話:「咁我就要睇下三個之間嘅關係係點,如果佢哋本身感情係冇問題,我根本就唔會去做第三者,因為咁樣三個人都唔會開心。但如果佢哋喺埋一齊本身已經唔開心,而我又覺得呢個男人值得我去愛,我就繼續去愛。」記者問:「咁咪對佢老婆好唔公平?」利智就話:「冇話公唔公平嘅,破鏡係好難重圓,個男人變咗心,係返唔到轉頭。」跟住記者追問:「咁如果你係人哋老婆呢?」利智答:「咪唯有講句自己bad luck,勉強去留住個人,都留唔住個心,所以我會成全人哋。」

(資料圖片) (資料圖片)
(資料圖片) (資料圖片) (資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!