掃呢頁CODE去手機

2017年1月4日 星期三

楊怡:【繼鬆弛熊後....】羅仲謙霸氣花牌氹楊怡 __,羅仲謙,楊怡,

全宇宙都知楊怡係羅仲謙老婆喇!藝人楊怡與羅仲謙去年10月喺香港擺酒結婚,正式展開人妻生活。但婚後二人各有各忙,最近楊怡仲去咗上海演出舞台劇《我和春天有個約會》。雖然兩公婆分隔兩地,但相當浪漫嘅羅仲謙就向太太越洋送大禮,氹到楊怡鬼咁歡喜,楊怡透過微博放閃晒愛,寫下「今晚試演了第一場,明天正式開鑼啦,今晚看過的朋友們不知感覺如何,做得不好的請多多包涵,會繼續努力,越(愈)做越(愈)好的,謝謝好友送來的 ...


全宇宙都知楊怡係羅仲謙老婆喇!

藝人楊怡與羅仲謙去年10月喺香港擺酒結婚,正式展開人妻生活。但婚後二人各有各忙,最近楊怡仲去咗上海演出舞台劇《我和春天有個約會》。雖然兩公婆分隔兩地,但相當浪漫嘅羅仲謙就向太太越洋送大禮,氹到楊怡鬼咁歡喜,楊怡透過微博放閃晒愛,寫下「今晚試演了第一場,明天正式開鑼啦,今晚看過的朋友們不知感覺如何,做得不好的請多多包涵,會繼續努力,越(愈)做越(愈)好的,謝謝好友送來的祝福牌@康華、@葉璇,還有粉絲們的,我都收到了。當然還有最愛的你@羅仲謙 我知你工作辛苦,但卻擔心着我,雖然你不在我身邊,看到這一切,太感動啦,也笑死我。我會好好努力的,謝謝。」

究竟羅仲謙做咗啲乜呢?原來佢向太太越洋送上咗四大個字嘅花牌,寫住「楊怡老婆」。嘩,唔好計要使幾多錢先,淨係呢份心意真係唔係用錢嚟衡量,楊怡開心到喺個花牌面前做出心形手勢回禮,好溫馨呀。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!