掃呢頁CODE去手機

2017年1月11日 星期三

認當年不滿被雪跳槽過無 陳展鵬待遇同陳豪睇齊 __,陳展鵬,展鵬,陳展,陳豪,

查看相片星島日報相片【星島日報報道】今期《東周刊》報道指前亞視高層楊紹鴻去年出書,爆陳展鵬因發少爺仔脾氣拒拍李小龍宣傳片而被雪藏半年,一怒之下才跳槽TVB。陳展鵬昨日出席TKOGateway開幕禮直認其事:「當年拍李小龍特輯,要我李小龍經典套黃色緊身衫。我話出街喎,可唔可以畀我練先,當時廿幾歲仲好瘦。雖然亞視收視係唔係咁理想,但都想做好件事。之後我幫亞視做半年都係無約身,因為正值有高層變動,當時我 ...


查看相片
星島日報相片

【星島日報報道】今期《東周刊》報道指前亞視高層楊紹鴻去年出書,爆陳展鵬因發少爺仔脾氣拒拍李小龍宣傳片而被雪藏半年,一怒之下才跳槽TVB。陳展鵬昨日出席TKO Gateway開幕禮直認其事:「當年拍李小龍特輯,要我 李小龍經典 套黃色緊身衫。我話出街喎,可唔可以畀我練 先,當時廿幾歲仲好瘦。雖然亞視收視係唔係咁理想,但都想做好件事。之後我幫亞視做 半年都係無約 身,因為正值有高層變動,當時我幫亞視做 人工都唔知點計。(亦有報道指你出席首映禮被冷待而躲藏廁所哭泣?)匿埋 廁所 ,無喊!有次無人理,咁下次自己梗係搵位避啦,差唔多時間咪 廁所出返 囉!」

提到有指去年展鵬續約大台時要求待遇跟陳豪及鄭嘉穎等睇齊,每集酬勞由3千加至3萬元,展鵬回應:「我有睇到報道,如果每集3萬元,我一年拍兩套,我咪好快上車,但我而家都未上車,我需要繼續努力。」文、圖:駱震寧

■今日的陳展鵬貴為視帝,但原來昔日都有過兜 際遇。

■陳展鵬對去年續約已要求視帝級待遇一事,既不承認亦不否認。

娛樂

是日精選


鍾意就快D Share啦!