掃呢頁CODE去手機

2017年1月2日 星期一

叱咤:欣宜硬食負評 當年唔敢多謝亡母 __,欣宜,

欣宜狂擸三獎。鄭欣宜在叱咤頒獎禮上憑《女神》分別奪得「叱咤十大第三位」,「叱咤樂壇我最喜愛的女歌手」及「叱咤樂壇我最喜愛的歌曲大獎」共三個獎,戴住亡母沈殿霞眼鏡,成績大躍進的她攞獎時感動得哭成淚人,但在慶功宴上就表現得100分雀躍,頻呼攞獎是:「好癲呀呢件事。(容祖兒都係攞3個獎,)好癲呀,(祖兒話你來勢洶洶,)佢都來勢洶洶呀,哈哈哈,好大膽呀,佢自己都咁講,又唔係秘密,哈,(你睇少人哋?)講笑啫 ...


欣宜狂擸三獎。

鄭欣宜在叱咤頒獎禮上憑《女神》分別奪得「叱咤十大第三位」,「叱咤樂壇我最喜愛的女歌手」及「叱咤樂壇我最喜愛的歌曲大獎」共三個獎,戴住亡母沈殿霞眼鏡,成績大躍進的她攞獎時感動得哭成淚人,但在慶功宴上就表現得100分雀躍,頻呼攞獎是:「好癲呀呢件事。(容祖兒都係攞3個獎,)好癲呀,(祖兒話你來勢洶洶,)佢都來勢洶洶呀,哈哈哈,好大膽呀,佢自己都咁講,又唔係秘密,哈,(你睇少人哋?)講笑啫,哎吔……。(冇諗過攞3個獎?)冇諗過,傻咗呀,真係癲咗。」

唔敢多謝媽咪

談及欣宜在台上大呻怨屈,重提當年扮公主咀吳卓羲,畀人笑係「死亡之吻」,她笑言是小器之人,又話:「好難唔記得囉。」問她最介意之事,她直言:「最介意自己受到呢啲批評影響我媽咪,因為我記得喺叱咤呢個台,我有得攞新人獎嗰年,我必須多謝媽咪,但因為呢啲comment,令我覺得我如果提到我媽咪係錯囉,佢其實係我人生裏面最重要一個人,我冇理由唔提佢㗎嘛。」她又指是晚戴住亡母的眼鏡上台是想講給自己及媽咪知道:「孝順唔係錯,因為冇佢就唔會有我,一定要多謝佢。」

帶三個獎返加拿大畀亡母睇

欣宜又說從不敢戴亡母這副眼鏡,不過因她的長眼睫毛會頂住平光鏡片,故將眼鏡「走鏡片」。問她可會帶三個獎回加拿大給亡母看,她好快答:「會㗎。」又自爆當年因為答應亡母要爭氣及乖,刻意收埋自己令身邊沒有朋友,但經過幾年後,開心贏到不少友誼,識到一班有義氣的兄弟姊妹,包括齊演出的Supper Moment,藍奕邦,何山及黃偉文等,她說:「我有乜事都會出嚟幫手。」

抹眼淚唔顧儀態

問到哭崩的欣宜用了多了包紙巾?她說:「一張喺袋,兩邊pat(胸墊)左右攝一張,我有抽出嚟用,我不嬲冇乜儀態。」她又說上台無懼色,因為會將驚化為動力,又豪氣話:「未發生驚嚟做乜,驚就唔好入行啦。」

秋官即時恭賀

欣宜提及父親鄭少秋(秋官)時又表現得冧滋滋,指秋官曾邀她食元旦飯,可是她以出席頒獎禮而婉拒,秋官才豁然大悟,問女兒在那裏可收睇頒獎禮,欣宜開心說:「Daddy有睇晒,因為佢係第一個send message畀我嘅。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!