掃呢頁CODE去手機

2017年1月7日 星期六

勁歌:七年之癢 C AllStar突爆要拆夥 __,C AllStar,

CAllStar要拆夥?《2016年度勁歌金曲頒獎禮》今晚舉行,頒「最佳組合獎」時,擔任主持的農年夫表示曾拎過金獎及銅獎,再拎銀獎就可儲齊一套。而銅獎由SuperGirls奪得,她們表示是首次在TVB奪組合獎:「身邊好多人都有拎獎,我哋一直追趕緊佢哋,我哋會繼續努力!」宣布銀獎時,崔建邦笑言得獎組合一高一矮,但卻不是農夫,而是小塵埃,陸永即笑說:「你咁即係迫我哋拎金獎啫!」而金獎得主就由CAllS ...


C AllStar要拆夥?

《2016年度勁歌金曲頒獎禮》今晚舉行,頒「最佳組合獎」時,擔任主持的農年夫表示曾拎過金獎及銅獎,再拎銀獎就可儲齊一套。而銅獎由Super Girls奪得,她們表示是首次在TVB奪組合獎:「身邊好多人都有拎獎,我哋一直追趕緊佢哋,我哋會繼續努力!」

宣布銀獎時,崔建邦笑言得獎組合一高一矮,但卻不是農夫,而是小塵埃,陸永即笑說:「你咁即係迫我哋拎金獎啫!」而金獎得主就由C AllStar勇奪,佢哋上台講感言時,竟然大爆話要「拆夥」,成員On仔話:「C AllStar今年七年之癢,完成10月份演唱會後,會抖一抖,暫時分開一下。」,令人驚訝,唔知C All Fans會唔會感到好失望呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!