掃呢頁CODE去手機

2017年2月15日 星期三

病發眾叛親離 洪朝豐靠食藥控制鬱躁症 __,洪朝豐,

前DJ洪朝豐話寧願繼續食藥,因為曾經停藥而病發,真係好恐怖!前DJ洪朝豐與著名作曲人林敏怡,搖身一變成為打坐靜心老師及自然療法醫師,兩人將攜手於3月初在中環藝穗會舉行兩場《靜心。能量。音樂會》,敏怡笑說:「佢吹雞呀嘛,我咪應囉!」兩人日前接受東網專訪,懂得多元能量療法的林敏怡坦言早年曾被人攻擊,甚至指她妖言惑眾,但她成功用能量治療法幫助到繼母及患癌症初期的老公,她說:「幫助屋企人、摯愛、朋友已經好 ...


前DJ洪朝豐話寧願繼續食藥,因為曾經停藥而病發,真係好恐怖!

前DJ洪朝豐與著名作曲人林敏怡,搖身一變成為打坐靜心老師及自然療法醫師,兩人將攜手於3月初在中環藝穗會舉行兩場《靜心。能量。音樂會》,敏怡笑說:「佢吹雞呀嘛,我咪應囉!」兩人日前接受東網專訪,懂得多元能量療法的林敏怡坦言早年曾被人攻擊,甚至指她妖言惑眾,但她成功用能量治療法幫助到繼母及患癌症初期的老公,她說:「幫助屋企人、摯愛、朋友已經好美麗、好開心。」

寧願繼續食藥

早已考獲自然療法醫師資格的她笑說:「我費事畀人話我無牌行醫。」問到敏怡可會為洪朝豐治療鬱躁症?敏怡坦言:「要佢主動提出呢個要求,我唔會追住一個人畀治療佢,一定要嗰個人準備好先可以令件事發生。」洪朝豐卻表示寧願安於現狀:「如果食藥可以控制到繼續食。」

破壞性極強

洪朝豐坦言早年曾因種種原因停過藥,一年內便鬱躁症復發入院,要接受強迫性治療,在醫院隔離病房住了22日,他說:「我係唔會再畀自己去博。」雖然有不少很高修行的朋友提供不同的療法代替藥物,但他都婉拒:「我唔想再一次停藥,因為喺我生命裏面經唔起再一次病發,每一次病發對我嚟講係破壞性好強嘅悲劇,最恐怖係人人覺得你有病,但佢覺得係人哋有病,對一個唔知自己有病嘅人,你要佢接受治療係好困難。」

病發狂送禮畀人

洪朝豐自言病發時會好慷慨、好鍾意送禮畀人:「發病期間,你睇世界同其他人唔一樣,所有同你持相反意見嘅人都係敵人。病發時可以搞到眾叛親離,喺經濟上一無所有。以我係公眾人物為例,所受嘅殺傷力更大,要一世食藥,都有掙扎過,尤其係我經常被人標籤係精神病人之類,但我叫做食住藥控制住唔會復發,我都唔敢話我好番。」

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!