掃呢頁CODE去手機

2017年2月21日 星期二

Emily Ratajkowski再被黑客盜200張裸照 __,裸照,Emily Ratajkowski,

Emily是新一代性感女神。憑RobinThicke歌曲《BlurredLines》MV中大膽赤裸演出走紅的25歲美國女模EmilyRatajkowski,再度被黑客入侵iCloud網上伺服器,盜取她約200百張裸照!曾被爆與球星朗尼(WayneRooney)3P的英國妓女兼真人騷女星伍德(HelenWood),於其《每日星報》(DailyStar)專欄爆料,指有黑客於社交網站Twitter私訊她 ...


Emily是新一代性感女神。

憑Robin Thicke歌曲《Blurred Lines》MV中大膽赤裸演出走紅的25歲美國女模Emily Ratajkowski,再度被黑客入侵iCloud網上伺服器,盜取她約200百張裸照!曾被爆與球星朗尼(Wayne Rooney)3P的英國妓女兼真人騷女星伍德(Helen Wood),於其《每日星報》(Daily Star)專欄爆料,指有黑客於社交網站Twitter私訊她,向她兜售Emily的裸照:「上禮拜,我做緊自己嘢時,收到Twitter一個私訊。我唔知嗰個男人係咩人,但因為好奇睇吓咩料。原來係一條連結,入面係Emily Ratajkowski放喺iCloud嘅相。呢條傻仔私訊我,想我喺專欄公開全部裸照。我要講明,呢批相唔係一個發情嘅明星,流晒口水咁騷自己私處,去喺Skype釣人裸聊。呢批相係私人性質,係兩個人之間睇嘅。」伍德批評黑客行為,拒絕公開Emily的裸照。Emily的發言人未有回應。

Emily於2015年首次被黑客盜取裸照,裸照被外洩到成人網站。她維護有看到裸照的人,認為偷相的人才要負上責任:「好多受害人話,任何睇到相嘅人應該感到內疚,但我認為咁樣唔公平。我諗當佢哋外洩咗,就係外洩咗,我唔會認為任何去Google搜尋佢哋嘅人就係罪犯。我認為偷相嘅人先係。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!