掃呢頁CODE去手機

2017年2月22日 星期三

【「高潮女」出沒注意】露暈影水着相 Seasun:有冇人會想影我露點呀? __,Seasun,高潮女,鄧寶怡,

《有樓萬事足》入面嘅「高潮女」Seasun近日是非不斷,有疑似係佢嘅全裸私影相流出,又有佢學生時代嘅相流出,指佢變臉;又有指佢曾入住趙苑同趙世曾同居。今日Seasun幫一雜誌影水着相,身穿一套近Nude色嘅三點式泳衣,加件銀色外套現身。Seasun一如既往瘋狂拋胸,晒肉腿。不過佢今日就唔太小心喇,右邊明顯胸露暈。Seasun接受訪問時表示唔知自己走光,佢話:「我自己睇唔到喎!」咁佢今日影呢輯相有冇 ...


《有樓萬事足》入面嘅「高潮女」Seasun近日是非不斷,有疑似係佢嘅全裸私影相流出,又有佢學生時代嘅相流出,指佢變臉;又有指佢曾入住趙苑同趙世曾同居。今日Seasun幫一雜誌影水着相,身穿一套近Nude色嘅三點式泳衣,加件銀色外套現身。Seasun一如既往瘋狂拋胸,晒肉腿。不過佢今日就唔太小心喇,右邊明顯胸露暈。Seasun接受訪問時表示唔知自己走光,佢話:「我自己睇唔到喎!」咁佢今日影呢輯相有冇做安全措施?佢就話:「我自己係第一次影,所以唔知有啲咩安全措施要做。」佢又話:「我第一次影冇咁多防範,走光都唔介意,最緊要靚。(走光點樣靚呀?)好似瑪麗蓮夢露咁咪靚囉。」Seasun話今日影呢輯相主要係回應網民訴求,咁佢會唔會介意影露點相?佢反問:「有冇人會想影我露點呀?睇吓網民反應。」Seasun唔只露暈,訪問入面仲自爆曾與趙世曾同居,以及語無倫次地默認影過全裸私影。想知多啲就要留意埋另外兩篇報道。

攝影:陳順禎 「高潮女」今日幫一雜誌影泳衣相。
Seasun連自己露暈都唔知。 咁Seasun會唔會介意影露點相?佢就反問:「有冇人會想影我露點呀?睇吓網民反應。」

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!