掃呢頁CODE去手機

2017年7月20日 星期四

36G麥紫莉:我要用廣東話拍 AV 想同加藤鷹埋牙 [壹週刊 - 1428] __,加藤鷹,麥紫莉,M1,

為救患病母親,Chili解放「G奶」,決心闖日本AV界,賺取「肉金」養家。探熱針36G麥紫莉:我要用廣東話拍AV 想同加藤鷹埋牙年僅二十歲的港產嫩嫫麥 ...


為救患病母親, Chili解放「 G奶」,決心闖日本 AV界,賺取「肉金」養家。

探熱針

36G麥紫莉:我要用廣東話拍 AV 想同加藤鷹埋牙

年僅二十歲的港產嫩嫫麥紫莉( Chili),年紀輕輕藏有 G cup「胸器」。因為身世坎坷, Chili為咗養家,決定下月飛去日本拍 AV,賺取每套 20萬「肉金」,齋睇故事都已經夠晒噱頭!

成為首名港女進軍 AV界,一眾港男未睇先興奮。 Chili仲話希望將母語帶入 AV,用廣東話演出,新鮮感同親切感都十足!

唔理屋企反對

20歲的 Chili的確有少少 baby fat,難怪佢話出發去拍 AV前要積極減肥。

出身綜援家庭的 Chili,爸爸七年前過身,媽媽則患有腎病要長期洗腎,為了幫阿媽籌醫藥費, Chili放棄升學做 sales,最近終於等到機會,決心到日本搏一鋪,做首位港產 AV女優, Chili用心良苦,不過屋企人反而唔多支持。

「同屋人係一齊住,關係都 OK嘅,其實我係有同家姐提過呢件事,不過屋企人正常都係唔支持,不過屋企嘅嘢我都唔想講太多。」 Chili無奈說。

鍾意扮女僕

拎住「蛋蛋」, Chili用嚟按摩塊面,仲笑住話「可以整走雙下巴」。

有傳日本製作公司 Hotline TV計劃將 Chili打造成「國民美少女」,在街頭上演真人騷,當街「埋牙」肉搏,夠晒刺激! Chili仲有機會同著名 AV男優清水健、中村 DAIKI合作。不過在訪問中, Chili就話對 AV界老前輩加藤鷹最有興趣。

至於被問到性經驗, Chili好謙虛咁話一隻手數得晒,不過以前都有同男友玩吓 cos-play增添情趣,她說:「制服誘惑一定有,大家增添吓情趣,我最鍾意女僕,因為套衫同啲頭飾都好靚。」

八吋事業線

拍攝當日, Chili身穿加細碼 bikini,自動波擺 pose,雙手夾胸輕易就夾出八吋深坑,仲出動埋私伙女僕衫,趷籮、嘟嘴,交足戲!之後拎起「震蛋」, Chili一臉天真放上面按摩勁 enjoy,仲笑住話:「可唔可以震走雙下巴?」不過口講就話豁出去的 Chili,其實都有底線。

「有啲涉及大小二便就唔好, SM都唔係咁好,畢竟我覺得對女仔斯斯文文好啲,年紀比較大都盡量唔好!(咁接唔接受到口交?)呢個要睇劇情需要。」 Chili說。

有機會同 AV男優「開戰」,不過 Chili就嫌棄 AV何俊仁唔夠靚仔,相反就有興趣同加藤鷹合作。

《壹》仔考 Chili AV術語,佢答啱七成,仲笑話「處女宮」即係佢自己。

熟悉 AV術語

準備「下海」之前,公司已安排 Chili去學日文備課,當日《壹》仔都準備一連串 AV術語考吓佢,包括「汁男」、「電擊」、「處女宮」等,結果十條問題, Chili答中七成,仲笑住話:「處女宮?呢個一定講緊我,第一次拍 AV。」功課做到足,但 Chili始終希望用母語演出。

「公司就叫咗我去學日文,至於到時係會用廣東話定係日文拍攝,我哋未收到劇本,所以未答到你住,不過我會希望係廣東話,好似新鮮啲。」

自爆平日有同男友玩制服誘惑增添情趣, Chili更鍾情扮女僕。

「賣肉救母」成一時熱話, Chili出席寫真宣傳活動時,公司為她聘請保鑣,慎防狂迷埋身。

拍 AV為養家?

年僅二十歲、擁有 36G巨咪的麥紫莉( Chili),模特兒出身,家境貧困,有一個姐姐,其父六十歲老來得女,一家四口住馬鞍山公屋,靠綜援維生; 10年,麥父過身,麥母則患腎病須接受長期治療。為減輕家庭重擔,讀完中六後, Chili便出來工作做售貨員,月入萬多元, Chili為改善家人生活,落實下月闖日本拍 AV,四十萬片酬拍兩部,成為首位港產 AV女優,成功彈出。

撰文:娛樂組

攝影、攝錄:方文初、余一駱


鍾意就快D Share啦!