掃呢頁CODE去手機

2017年10月19日 星期四

【關係有暗湧】卓林慶祝拍拖9個月 女友被爆有拍拖9年男友 __,卓林,吳綺莉,吳卓林,

下個月就18歲嘅吳卓林,喺月初突然宣佈出櫃,認愛年約30歲嘅加拿大籍網絡紅人Andi。消息一出,有人讚卓林愛得勇敢,亦有人唔認同佢嘅做法!卓林為咗女友 ...


下個月就18歲嘅吳卓林,喺月初突然宣佈出櫃,認愛年約30歲嘅加拿大籍網絡紅人Andi。消息一出,有人讚卓林愛得勇敢,亦有人唔認同佢嘅做法!卓林為咗女友輟學打工,與Andi於北角劏房同居。日前仲公開留言,提早慶祝拍拖9個月,卓林話:「2017是複雜的一年,我面對很多原本會破碎我,實際上都是,但你令我一直堅強。你是一切,甚至更多,我很愛你,我的公主,提前的9個月紀念快樂,2/14/17。」(新聞連結:http://bit.ly/2z7rV71)

不過就算呢段感情愛得幾咁轟烈,但係似乎都有暗湧!今日有周刊報道,原來Andi係識咗卓林先轉性取向,喺未同卓林拍拖之前,已經有一個拍咗9年嘅男友,當時Andi喺ig貼咗好多親密合照,有知情人士話Andi同卓林一齊住後,同前度嘅關係仲係欲斷難斷,似乎兩邊都唔肯放手!報道仲話Andi喺舊年因為幫卓林補數學而撻着,Andi本身好主動,擔心卓林人生經歷唔多,最終受到傷害!

睇番Andi嘅ig,當時佢同前度又真係愛得甜蜜,經常貼啲攬攬錫錫嘅合照放閃,而且仲見到佢哋同埋雙方嘅媽咪一齊行山,不過喺16年6月貼完話慶祝拍拖9周年嘅背影相之後,今年已經變成晒卓林嘅合照放閃!

原來Andi未同卓林拍拖之前,有一段長達9年嘅異性戀!(ig 圖片) Andi喺舊年6月仲有喺ig同男友放閃! 好似一家人喎!(ig 圖片)
(ig 圖片) (ig 圖片) 卓林喺今個月公開認愛!(ig 圖片)
(ig 圖片)

鍾意就快D Share啦!