掃呢頁CODE去手機

2018年1月21日 星期日

【受婚變傳聞打擊】王浩信告急!Sell感性+厚面皮狂箍師奶票 __,王浩信,

無綫嘅台慶頒獎禮喺今晚舉行,到時候所有獎項都會塵埃落定,本來有傳王浩信今年攞硬視帝,點知因為緋聞影響,再加上《降魔的》嘅走勢又凌厲,o依家機會得番50 ...




無綫嘅台慶頒獎禮喺今晚舉行,到時候所有獎項都會塵埃落定,本來有傳王浩信今年攞硬視帝,點知因為緋聞影響,再加上《降魔的》嘅走勢又凌厲,o依家機會得番50/50。

為咗捧獎夢唔好落空,王浩信出盡力拉票,好似咁,早前佢喺網上留言話:「你哋嘅鼓勵我真心當自己攞咗!其實拉票對我嚟講一直都係一件好尷尬的事,我覺得如果你哋鍾意咪夠囉…『在心中』OK啦…下次做好啲咪得囉…使乜成日同人講啫!『講.講.講.做喇!』」、「但諗返由入行到今日,呢十幾年嘅每一點每一滴,其實呢個奬一直都係自己嘅夢想,o依家可能係今世人最接近呢個奬嘅時候,我覺得都真係要為吓之前嘅付出再盡多點努力嚟拉吓票,先對得住自己同支持我嘅你哋。」睇得出,王浩信好餓呢個獎。

未到最後一刻都仲要拉票,前晚王浩信睇完《溏心3》結局後又留言:「剛才大結局活動現場,教堂一幕聽到大家為這兩個角色而歡呼,衷心感動!這種大團圓結局也是我這幾年的角色中難得的,對2017年我有份參與的三部作品來說,也畫上了一個很美麗的句號」、「接住落嚟就係厚着面皮mode…大家記住投我一票!」

真告急又好,假告急都好,《踩過界》拍檔張振朗見到呢個局面,都加把口喺ig打氣,佢貼咗一張合照兼留言,都係講番幾個《踩過界》主角好落力拍、付出汗水與淚水呢啲感性嘢,至於重點,就放咗喺最尾「P.S.我好想盲hip攞視帝因為實至名歸」呢句度,撐兄弟撐出面。

不過喺頒獎禮舉行嘅前夕,王浩信依然要趕拍《兄弟》,佢今日喺ig貼咗條片,見到佢隻手擦損咗流血,佢接受傳媒訪問就話:「又唔係話好痛,但係都未有時間搞,因為今晚仲要開工。」心情方面,佢話:「其實都好緊張,因為未有時間準備,不過好期待聽日呢個大日子!」

對手氣勢咁強,馬國明又有冇出招呢?佢回覆傳媒就話:「我都係平常心,個個都有機會,我最希望呢套劇(《降魔的》)攞《最佳劇集》。」唔……果然係天然呆。



張振朗喺頒獎禮之前,貼相力撐王浩信。(IG圖片) 睇番佢哋拍個時係感情好好。(IG圖片)
咁落力幫王浩信拉票,如果贏到視帝真係要請食飯。(IG圖片) (IG圖片)

鍾意就快D Share啦!