掃呢頁CODE去手機

2018年4月25日 星期三

曾經歷迷惘期 丁可欣重新出發恨推跳舞歌 __,丁可欣,

丁可欣指入行成為Dancer時曾覺得自己跳得不夠人勁,搞到自己好唔開心!歌手丁可欣(火雞姐)到電台宣傳新歌《SoWhat?》,表示希望新歌令大家了解自 ...


丁可欣指入行成為Dancer時曾覺得自己跳得不夠人勁,搞到自己好唔開心!


歌手丁可欣(火雞姐)到電台宣傳新歌《So What?》,表示希望新歌令大家了解自己:「點解會有火雞姐?其實因為我有啲特質同人唔同,我鍾意發癲,朋友都叫我唔好成日『翁』個鼻或整大鼻窿,叫我影相要靚啲,但就算同人唔一樣都OK,要欣賞自己,唔使同人比較。」提到火雞姐有份現身MV,丁可欣笑言不會讓對方搶風頭:「佢會出現一陣,不過佢應該會鬧我扮佢!」

說到經歷過迷惘期,她自言入行成為Dancer時曾覺得自己跳得不夠人勁:「我嘅Style唔係大家認可,我又唔夠靚,都會問人點樣可以好啲,點着衫靚啲。但過咗兩年都覺得唔開心,唔想扮人。所以睇書,想多啲內涵,面對真實嘅自己,問自己鍾意自己啲乜,建立番個信心。」她覺得香港人壓力很大,很多粉絲都留言跟她說自己的問題,因此她想鼓勵大家不要活在別人的影子。至於新歌仍不是跳舞歌,丁可欣坦言自己亦心急想出,但希望先再次進修舞蹈。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!